İZMİR SAYALARI

Kelebek ırkı özel bölümü

Moderatörler: Forum Admin, Rahmi Bozkır

Mesajgönderen BATEMUHA » 26 Ara 2005 15:53

merhaba arkadaşlar,
peki bu bozalılara ist sahip olan arkadaş var mı?
Kullanıcı avatarı
BATEMUHA
Deneyimli Üye
 
Mesajlar: 59
Kayıt: 18 Eki 2005 11:19
Konum: istanbul
Irklar: BASKA VE TİP
Doğum Tarihi: 15 Mar 2010

Mesajgönderen bayraktar87 » 26 Ara 2005 19:36

güzel kuşlarmış ilkdefa görüyom
Kullanıcı avatarı
bayraktar87
Aktif Üye
 
Mesajlar: 165
Kayıt: 18 Ara 2005 13:23
Konum: istanbul

merhabalar

Mesajgönderen winnuke » 16 Şub 2006 20:03

abi bu kusların en kralı benim bildigim hüseyin zabun abimde 25 yıllık soyu var. birde benim soyle bir düsüncem var bilmem dogrumu ama bence bu karabaşlar,mavi baslar bence bu ırktan gelme sizin dusuncelerınız nelerdır?
Kullanıcı avatarı
winnuke
Katılımcı Üye
 
Mesajlar: 16
Kayıt: 15 Şub 2006 22:30

bozalı

Mesajgönderen winnuke » 16 Şub 2006 20:06

BATEMUHA arkadasım
bende istanbulda ikamet ediyorum istanbulda kus pazarında bulabılırsın (edirnekapıda) ben satanı gördüm dönüşünü bilmem ama görunusu guzeldi çifti 40-50 arası degısıyo bılgılerıne sunarım
Kullanıcı avatarı
winnuke
Katılımcı Üye
 
Mesajlar: 16
Kayıt: 15 Şub 2006 22:30

kelebek

Mesajgönderen mustafa basut » 17 Şub 2006 18:29

Merhaba arkadaşlar
Açıkçası arkadaşlar bu güne kadar kelebekleri yanlış tanımışım.Fotoğraftaki kuşların hepsini saya diye biliyordum.Fakat kelebekte deniyormuş.Benim hayal mayal hatırladığım kelebekler tip olarak döneği andırır alınlarının ortasında bağdemleri olur yada olmaz öğle kuşlardı.Üocukken İzmir pazarına gider orada görürdüm.Yanlış hatırlamıyorsam İZMİR / ÜDEMİşTE çok sayıda yetişiyordu.Bu dediğim 15-20 sene önceydi.Artık hiç öyle kuşlar görmüyorum.Birde yanlış hatırlamıyorsam o kuşlar paçasızdı.

Saygılarımla
Mustafa BASUT
mustafa basut
...
 
Mesajlar: 47
Kayıt: 03 Eki 2005 15:18
Konum: izmir

Mesajgönderen Hakki Var » 05 Ara 2006 10:45

Merhaba Turgay abi,
Karabozali (Balikesir civarinda Karabas karakuyruk diyede de hitab edilmekte) diye hitab ettiginiz kuslar renklerinden den anlasildigi gibi sayalardan yetistirilmedir. Yani düz bir beyazla düz bir siyahtan gelme. Mavi ve kirmizi bozalilardan ayni sekilde mavi ve kirmizi kuslardan üretilmistir. Suanki piyasada olan ve kirlangic, karanfil diye hitap edilmekte olan kuslardan benim cocukluk (25-30 yil önceleri) dönemlerimde görmedigim kuslardi. Bu kuslarinda yine temelinde saya kuslar yatmaktadir. Yine ses diye hitap edilen kuslarda, o dönemlerde kaplanlar vardi. Yine eskilerde altinbas diye hitap edilmekte (kirmizi bozalilari kastetmiyorum) olan bu kuslardan mahalesef piyasada yok denecek kadar az ve bu kuslar suanda yerini kirmizi cilli kuslara birakmistir.
Hepinizi saygiyla selamlar, kusculukta oldugu gibi tüm hayatinizda basarilar dilerim.
Hakki Var
Kullanıcı avatarı
Hakki Var
Aktif Üye
 
Mesajlar: 106
Kayıt: 13 Tem 2006 15:04
Konum: Almanya/Bad Berleburg
Irklar: Saya ve Dönek
Doğum Tarihi: 11 Kas 2008

Re: İZMİR SAYALARI

Mesajgönderen ibrahim mecek » 22 Oca 2009 2:24

herkese öncelikle selamlar.turgay bey antalyada kelebekçi yok demişsiniz artık var istanbuldan bir arkadaşımız antalya ışıklara yerleşti ve kanı ırkı bozulmamış kaplan kelebekler üretti çoğalttı orda uçuruyo hatta ben tel kuyrukta gönderdim onlarıda uçuruyo ve ben burdan hala kendi yavrularımdan göndermeye devam edicem bende bir kelebek tutkunuyum sevdalısıyım yani bilginiz olsun diye söledim antalya şehrimizi kelebekle tanıştırcaz merak etmeyin hepinize saygılar sevgiler
İBRAHİM MECEK
KARANLIK GECELERİN NURLU SABAHI
Kullanıcı avatarı
ibrahim mecek
Gözlemci Üye
 
Mesajlar: 9
Kayıt: 13 Ara 2008 3:04
Irklar: kelebek baska
Doğum Tarihi: 07 Kas 1980

Re:

Mesajgönderen ibrahim mecek » 25 Oca 2009 3:43

BATEMUHA yazdı:merhaba arkadaşlar,
peki bu bozalılara ist sahip olan arkadaş var mı?

selam arkadaşım evet istanbulda bunlara karanfil deniyo ve sahip olan arkadaşlar var ve bendede var güzel kuşlar farklı kostüm performans olarakta iyi oluyorlar
KARANLIK GECELERİN NURLU SABAHI
Kullanıcı avatarı
ibrahim mecek
Gözlemci Üye
 
Mesajlar: 9
Kayıt: 13 Ara 2008 3:04
Irklar: kelebek baska
Doğum Tarihi: 07 Kas 1980

Re: İZMİR SAYALARI

Mesajgönderen melih yılmaz » 30 Oca 2009 14:13

merhabalar izmirli güvercin sewen ve besleyen olarak çok güzel konuşmuşsunuz ama fotoğraflara baktığımızda tertibatları çokta iyi kuşlar değil bunlar değerli güvercin resimleriyle ve değerli kanlarla çıkarsanız resim ekleyerek karşımıza daha iyi olur.bu kuşlarda ne tertibat war ne renk saygılar...
melih yılmaz
Gözlemci Üye
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 30 Ara 2008 5:07
Konum: izmir
Irklar: mısıri.bango.denizli bangosu.
Doğum Tarihi: 15 Oca 1984

Re: İZMİR SAYALARI

Mesajgönderen udalkiran » 12 Haz 2009 9:59

sayalar çok güzel hayvanlar ama bunların yüzde sekseni götler yani oturur bizim buralarda böyle söylenir.çok uçkun ve sağlam ama bunların iyisini ve oynayanını bulmak lazım bizim ıspartada kenan abi vardır onunkadar kimse paçalı kuşa para vermemiştir.geçenlerde ıspartada kuşcular kahvesinde bir sohbetimizde ufuk ben bu kuşlara bir servet verdim ama istediğim gibi kuşları bulamadım. manisadan izmirden bursadan çok paçalı getirdi.hepsi sonunda götledi.bizde götledimi altın olsa yaramaz.bu yüzden çok derin sülelesi ve damarı bilinen saya ve karabaşlardan olusa besleriz.selmlar ıspartalı ufuk.
udalkiran
Katılımcı Üye
 
Mesajlar: 12
Kayıt: 20 Nis 2009 15:45
Irklar: DOLAPÇI
Doğum Tarihi: 25 Şub 1963

Re: İZMİR SAYALARI

Mesajgönderen böğüalp » 12 Haz 2009 19:47

Sizin oraya gelen kuşların % 80 i oturma yapıyor olabilir .Turkiye genelinden bahsedersek tek tük böyle kuşlar vardır onlarada iyi gözle bakılmaz.
Şahin kocasa da vermez avını...Aslı kurt yavrusu yine kurt olur.
Kullanıcı avatarı
böğüalp
Deneyimli Üye
 
Mesajlar: 70
Kayıt: 18 Ara 2005 23:57
Konum: Didim
Irklar: Saya,Dönek
Doğum Tarihi: 07 May 1982

Önceki

Dön Kelebekler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir

cron